"אם נתניהו לא יביא 61 – החרדים יבינו שגנץ זו האופציה הטובה"

    אסתי פלד No Comments on "אם נתניהו לא יביא 61 – החרדים יבינו שגנץ זו האופציה הטובה"

    ח"כ איתן גינזבורג ממפלגת כחול לבן-התקווה החדשה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אם לנתניהו יהיו 61 החרדים יילכו איתו, במידה ולא יהיה לו 61 זה רק בני גנץ שיכול להביא אותם לממשלה רחבה. אני חושב שחבל שהחרדים היו בחוץ בממשלה האחרונה, אנחנו חיים יחד וצריך לשתף פעולה" | האזינו לריאיון

    צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת איתן גינזבורג ממפלגת כחול לבן-התקווה החדשה שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית: "אני מאמין שהאדם היחיד שיכול להוציא אותנו מהפלונטר זה בני גנץ בגלל שהוא יכול לדבר עם כל צדדי המפה הפוליטית. חייבים ממשלה מתפקדת, הבחירות האלו הם על מי יכול להקים בפועל ממשלה שתחזיק ארבע שנים, והיחיד שיכול לעשות את זה זה רק בני גנץ".

    "אם לנתניהו יהיו 61 החרדים יילכו איתו, במידה ולא יהיה לו 61 זה רק בני גנץ שיכול להביא אותם לממשלה רחבה שלא תישען על קיצונים. הרשימה המשותפת היא לא פרטנר כי היא לא רוצה להשתתף איתנו, והיא לא מכירה במדינת ישראל שהיא יהודית ודמוקרטית".

    "אני חושב שחבל שהחרדים היו בחוץ בממשלה האחרונה, יש ציבור גדול שבעל כרחו גורלו נכרך בגורל נתניהו, אם בפעם החמישית נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה, החרדים יבואו איתנו, אף אחד לא רוצה בחירות שישיות. בני גנץ ינסה להרכיב ממשלה רחבה עם כל חלקי החברה".

    "החרדים כבר ישבו בעבר עם מפלגות שלא התאימו להם, הם יכולים לעשות זאת שוב, תמיד הם ידעו להיות חלק מהקואליציה וידעו להגיע לפשרות ולחיות יחד. גם לי יש איתם ויכוח אידיאולוגי אבל ישבתי איתם בעבר בממשלה".

    "אין לי ספק שאם שקד תעבור את אחוז החסימה היא תתן לנתניהו את ה 61. מי שלא מעוניין בנתניהו לא יצביע להם. רק כחול לבן, תמנע את נתניהו מלחזור לשלטון. ראינו שהוא מציב את המשפט שלו לפני המדינה".

    על הריאיון עם סעדה אמר: "צריך לבדוק את הטענות שלו המערכת לא חפה מכשלים. אבל שמעתי שהוא רץ לכנסת וצריך לשים את הדברים שלו בפרופורציות, העיתוי של פרסות הדברים קצת מוזר".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות